Uw Reacties
Wilt u een bericht achterlaten voor de bezoekers van deze website? Dat kan, gebruik dan het formulier hieronder, uw reactie wordt na controle gepubliceerd.
Wilt u een bericht achterlaten voor de bezoekers van deze website? Dat kan, gebruik dan het formulier hieronder, uw reactie wordt na controle gepubliceerd.
Heel goed dit initiatief. Laten we het voorlopig ontwerp kritisch bekijken en zo nodig aanpassingen maken in het definitief ontwerp.
Hoeveel bezwaarschriften zijn er nodig om het stadsbestuur wakker te krijgen?!
Prima initiatief.
Eindelijk weer eens de “gezond verstand” factor laten spreken.
EN misschien kunt U uw intitiatief ook uitbreiden om hoek Willemspark/Obrecht straat weer veilig en met doorstroom in te richten. Met Tramhalte. Wereld vergrijst, maar Amsterdam (oud zuid) springt onnavolgbaar in op deze trends en haalt tramlijnen en haltes weg.
Een hele goede actie, maar we weten nu al waar het op uit gaat draaien. Alles staat al lang vast. het is een poppenkast. Er worden een paar “inspraak/informatie-avonden” georganiseerd om de suggestie te wekken dat de buurt enige zeggenschap heeft. Vervolgens gebeurt dat wat al lang was bepaald. Op deze wijze is willens en wetens een levensgevaarlijke onoverzichtelijke kruising Jacob Obrechtstraat/Willemsparkweg gecreĆ«erd die miljoenen heeft gekost en waar het wachten is op het eerste dodelijke slachtoffer. Zo zal het nu ook gaan.
Ik gaf vandaag deze reactie bij de brief van Yvonne de Wilde in het parool 10-12 http://www.parool.nl/4431332/
{ Als je iets ruimer kijkt, zie dat de bestuurders van Amsterdam al decennia werken aan een verkeersinfarct voor auto’s. Dat ook fietsers lijden wordt de laatste jaren steeds duidelijker. Het ligt niet aan de scooters maar aan de aparte fietspaadjes. De argumenten van LaatdeLairesse zijn uitstekend.
Als Slettenhaar het bewijs negeert dat aparte fietspaden onveiliger zijn voor fietsers, moet hij vervolgd en afgezet worden.
Google veiligheid fietspaden en vind Baluw (mijn dossier). }
Dit werd niet geplaatst (!)
Centraal gaat gewoon door. Dit alleen al is schandalig.
Maar wat vergeten wordt is dat als de plannen doorgaan, de tramlijn 16 opgeheven wordt en er zeer velen gebruik gaan maken van lijn twee bijv. dus uiteindelijk vaker lijn twee en nog meer scheuren door de Koninginneweg en Willemsparkweg. Gevaar voor ander verkeer, wat er nu al IS en meer geluidsoverlast door…